Klachtenregeling

Klachtenregeling Fysiom

 

Hoewel wij als praktijk de intentie hebben om u als patiënt zo goed mogelijk te helpen, kan het helaas toch voorkomen dat u een klacht heeft over ons. 

Vanaf 1 januari 2017 is de Wet "kwaliteit klachten en geschillen zorg" (Wkkgz) van kracht. Deze wet regelt hoe klachten over zorgaanbieders ingediend kunnen worden en hoe een klacht moet worden afgehandeld. Wij maken gebruik van de klachtenregeling van het KNGF.
Indien u een klacht heeft meldt dit dan direct bij uw behandelaar, zodat we samen met u het gesprek kunnen aangaan om tot een oplossing te komen. Wilt u de klacht niet rechtstreeks bij uw behandelaar melden, dan kunt u ook een mail sturen naar info@fysiom.nl of via het secretariaat vragen of de praktijkmanager contact met u opneemt.

Mocht de afhandeling van de klacht met bemiddeling van de praktijkmanager niet tot de gewenste oplossing leiden, dan kunt u kosteloos contact opnemen met een klachtenfunctionaris van het KNGF. 
Informatie hierover vindt u op www.defysiotherapeut.com  

 

Contact

Fysiom
Marathonloop 9
5335 AA 's-Hertogenbosch

E-mail: info@fysiom.nl
Telefoon: 073-553 35 53

KvK-nummer: 51752883

Locatie

Sport Medisch Centrum

Hoofdlocatie SMC JBZ
Marathonloop 9
5235 AA ‘s-Hertogenbosch

073-553 35 53 (receptie SMC)
06-19 63 17 70 (na 17.00)

Locatie

Sportiom

Victorialaan 10
5213 JE ‘s-Hertogenbosch

073-553 35 53 (receptie SMC)
06-19 63 17 70 (na 17.00)

Locatie

De Meet

Het Zuiderkruis 23A
5215 MV ‘s-Hertogenbosch